måndag 15 december 2014

Totalt orimligt, fangirlande inlägg

Efter att ha sovit nästan hela dagen lyckades jag ta mig till Uppsala och till biografen för att titta på film, trots att jag inte är helt frisk än, utan sådär halvsvajig på den fronten. Det var värt det. Klart att filmen inte var lika fin som konserten, men ack så fin ändå.

Så här glad var jag hemma när jag skulle lugna ner mina fangirlnerver:

Annat kul: Jag syns i filmen vid två tillfällen. Ena gången i ett hörn efter Ramlar och så ändå ganska tydligt I Vid protesfabrikens stängsel. På något sätt känna det som att jag har nått så långt jag kan komma på filmduken. Samma film som Håkan Hellström.

(Bara detta med att se sig själv på en bioduk är surrealistiskt).

Nu tänkte jag snart sova, för jag är verkligen supertrött. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar