onsdag 10 december 2014

Syskon, Malala och genusvetenskap

Allting är inte helt okej, så jag har åkt till familjen i Eskilstuna för ett par dagar. Just nu ser mitt liv ut ungefär så här, vilket i och för sig är trevligt.

Annat bra:
  • Idag kan alla vuxna personer som säger att barn inte kan intressera sig för samhället, påverka och vilja göra skillnad slänga sig i närmaste vägg, för idag tar någon som fortfarande är ett barn emot Nobels fredspris. Jag tror att det här är första gången jag genuint bryr mig om en pristagare och jag tycker verkligen att det känns som ett så himla bra val. 
  • Jag har kommit i på genusvetskap A, dvs, ungefär min drömkurs. Fram till i våras sa jag att jag så gärna skulle vilja gå, men att mina betyg aldrig skulle räcka och nu är jag inne, på första antagningen. ASDFGHJKL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar