torsdag 4 december 2014

Nya telefon och resande till ny ort

Gissa vad?

Efter sådär tre evigheter har allt med telefonreparation löst sig och jag har istället fått en helt ny telefon. Vit dock, inte blå som min gamla, men jag är glad ändå. Nu känns denna otroligt lyxig, eftersom jag inte haft en sådan på över två månader, så jag kan sitta här hemma och pilla på min telefon, medan överkonsumtionen och kapitalismen nöjt stryker över mina axlar.

Som ni kanske förstår av formuleringarna i stycket över är jag svintrött och ska snart gå och lägga mig. Imorgon bär det nämligen av upp mot Norrland, närmare bestämt till Östersund. Även om jag skulle säga att jag är ganska berest söderut i Sverige har jag varit i Norrland två gånger, varav en var i Gävle och en när jag var ett år och inte ens minns det. Morgondagen blir spännande kära fifuner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar