måndag 22 december 2014

Mitt 2014 genom spotify

Precis som alla andra coola mainstreamkids använder jag spotify, i år precis som alla andra år. Så här har jag tydligen lyssnat i år.

Årets mest spelade artist och årets mest spelade album. Jag kan ändå inte säga att jag är förvånad. Håkan Hellström och Frozen liksom. Vad går inte att älska med Håkan Hellström och Frozen?


Årets mest spelade låtar. Jag vet egentligen inte vad jag ska säga om nummer 1, mer än jag uppenbarligen inte följer rådet i titeln för just den låten. Annars är jag lite konfunderad över nummer 10 med tanke på att det är en låt jag egentligen inte tycker är så bra. Varför?

DEN STORA CHOCKEN!!!! Jag lyssnade alltså inte mest på Håkan i somras. Jag tror dock att jag mest lyssnade på liveinspelningar av låtar som inte finns på spotify, utan som jag sökte upp på youtube och la in själv, så frågan är om det stämmer. Full Patte-skivan var i alla fall tydligen populär i somras.

Om jag har räknat rätt har jag alltså tillbringat 33 dygn med spotifylyssnande i år. Vem är jag ens?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar