söndag 14 december 2014

Magsjuka är ett brev skickat tusen gånger

Jag är magsjuk och ligger hemma och mår konstant illa. Min första tanke för detta blogginlägg var att ta en selfie för att illustrera min oduschade skönhet i detta, men så fick jag syn på mig själv och kände mest
Som sagt, jag är hemma i Eskilstuna och sjuk och har inte gjort speciellt mycket alls i helgen. Jag måste ändå säga det att om en ska bli sjuk så kan en ju passa på att bli det när en ändå är hemma och hälsar på. Mycket mer praktiskt.

I fredags var jag och nästan hela familjen och tittade på tvillingarnas luciafirande på förskolan. Det var fint och flickorna var betydligt gladare än vad de ser ut att vara på bilden.

Annars släpptes denna i fredags och jag har tillbringat väldigt mycket tid med att lyssna på den.

Ett stycke katt också, för sådana har jag gosat massor med.

Nu tänker jag ligga och hålla tummarna för att jag är frisk i morgon tills jag ska på Håkan på Ullevi på bio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar