fredag 26 december 2014

Kärleksbomningen efter moskébranden

Jag antar att ni inte heller har missat moskébranden i Eskilstuna. Idag hölls en kärleksbombning vid den moskén och folk satte upp hjärtan. Fint ändå, även om jag blir så trött på att sådant här ska behövas. Och så finns det de som säger att islamofobi inte är på riktigt och att islamiseringen är vårt största hot.


Tips: följ @carolinafarraj på twitter. En av de vettigaste och roligaste twittrarna som twittrar mycket om att vara muslim i detta rasistiska samhälle och som dessutom twittrat en del om detta.

2 kommentarer:

  1. Blir helt förbannad över att det finns så många idioter i vårt land. Orkar inte. Men det är himla fint med kärleksattacker mot idiotin.

    Svar: alltså jag hoppas verkligen att det blir roligare. Atm känns det nämligen som att en framtida utflyttad Madde hade ätit allt ur en och samma skål pga inget annat att äta ur. Och ja, en osthyvel är väldigt bra att ha då ost är väldigt gott. Tycker absolut att du ska skaffa dig en och sen måla den blommig. Eller nåt sånt :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag tror jag satsar på det faktiskt. Och 22 är ett ytterst imponerande antal tekoppar.

    SvaraRadera