lördag 20 december 2014

Julmys med nerdfighters 19/12 2014

Igår eftermiddag tog jag tåget in till Stockholm för att åka och julmysa lite med ett gäng nerdfighters. Det var jättekul och egentligen så hade jag tänkt ta mer bilder för att kunna få ihop till ett litet blogginlägg, men det glömdes helt bort. 

Några blev det i alla fall, till exempel denna selfie med mig och vägen till Stockholm som jag tog på tåget.

Väl i Stockholm mötte jag upp Lia för att vi två skulle ta oss vidare till Kungsholmen tillsammans. Där fanns en jättecool hiss och bara därför var vi tvungna att ta en selfie i den, med dåligt ljus som kom ovanifrån och allt.

Väl där julbakade vi, spelade spel, åt mat och satt och diskuterade nörderier. Hur mysigt som helst och det var en mycket glad Rebecca som tog tåget tillbaka till Eskilstuna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar