onsdag 17 december 2014

Jag är ju inte alltid negativ

Positiva saker:
  • Jag hade en hel lektion om bloggande i går. Det var jätteintressant att få höra om ett av mina största intressen sedan många år tillbaka ur ett vetenskapligt perspektiv. Bara allmänt att något som så ofta fortfarande ses som något som ytliga tjejer håller på med får komma in i vetenskapen och vara en del av språkanalysen är så kul. Yay, bloggare!
  • Det har snöat i Uppsala och jag hatar det inte. Det är inte så mycket snö, så när den ligger i vägen och blockerar och inte vill försvinna lär jag vill tycka att den är jättejobbig igen, men än är det ganska fint.
  • Jag ska inte bli mamma till den nya Jesus nu igen, utan min mens kom sådär två månader senare än vad den borde ha gjort. Min reaktion på detta var att dansa runt till Kom igen Lena i köket. Jag tror inte längre att jag har en normal relation till min mens.
Vacker selfie:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar