torsdag 25 december 2014

God fortsättning, badkräm och min praktikant

God jul kära läsare!

Jag hade någon idé om att vara duktig och skriva ett god jul-inlägg på självaste julafton, men eftersom jag i regel är alldeles för lat för att lyckas tidsinställa blogginlägg och eftersom jag när det väl blev julafton hade större lust att titta på teve, äta godis och och umgås med familj blev det inte så. Därför; god fortsättning.

Idag har jag framförallt badat med en julklapp som enligt svenska innehållsförteckningen hette badkräm, men som i alla andra avseenden liknade badskum, skrivit och umgåtts med familj. Just nu har jag en ettårig lillasyster som praktiserande bloggare. Inte för att vara sådan, men jag tror att vi måste träna mer på det där med selfies innan hon får börja blogga på egen hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar