söndag 30 november 2014

Utbildningshelg och advent

Jag har tillbringat hela helgen i Örebro tillsammans med ett gäng andra underbara rbufare på utbildningshelg. Jag fotade knappt något alls, men lite fint finns det att visa.

Jag var på två workshops, en om skrivande och poetry slam och en om street art. På den sistnämnda fick vi måla banderoller.


Jag fick något konstigt ryck igår natt, blev sugen på coca cola och drack en hel burk. Jag har inte tyckt om det sedan jag var jätteliten, men igår var det gott. Om det skulle vara det nu vet jag inte, jag föredrar att tänka på det som en engångsgrej.

Helgen har präglats väldigt mycket av att det har varit kallt, så pass att allas fashionsense blev aningens modifierat. Så här fin var jag på tåget hem.


Nu sitter jag hemma och dricker te med en liten tallrik med fyra värmeljus på. Jag insåg nämligen att jag har köpt en adventsljusstake av den modellen en ställer i fönstret, men helt glömt bort att köpa en att tända varje söndag, så det fick bli lite provisoriskt påhitt. Nåja, det fungerar det med. Glad advent på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar