måndag 17 november 2014

London, I'm coming for you

Vet ni vad? Idag är det ett år sedan jag flyttade ifrån Storbritannien. Spontant känner jag lite "Men herregud, är det bara ett år sedan?" , men samtidigt kan jag ju inte undgå att sakna mitt älskade London väldigt mycket när jag tänker på det.

Det gör dock inte så mycket just nu, för om 48 timmar står jag på brittisk mark igen. Nu har de där månaderna sedan jag och Vitalia började planera vår höstLondonresa passerat och vi åker snart. Rättare sagt, jag åker ner till Jönköping imorgon bitti och måste ta itu med den där resväskan som ligger på mitt golv och behöver fyllas med kläder. Om jag inte skulle känna för att springa naken på Londons gator alltså, men det gör jag inte.

Jag och min brittiska Shakespearekopp (som jag egentligen har köpt på Gotland)

I den finns förresten te med smak av choklad och päron. Det smakar chokladdoppad piggelin. Inte riktigt den tesmak jag väntat mig tror jag, men det var ganska gott ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar