onsdag 5 november 2014

De dimmiga dagarna

Saker som hände igår:

  • Jag hade feber.
  • Mitt bankkort försvann, så jag får klara mig utan att behöva handla något fram till på torsdag eller fredag. Hoppas jag. Måste jag vänta till början av nästa vecka får jag börja äta hudvårdsprodukter eller sådär.
  • Jag lyckades varken plugga eller skriva speciellt mycket nano.
  • Min hyresvärd blev jättesur på mig, vilket inte var direkt rimligt med tanke på vad han blev sur över. 
Just nu resonerar jag så att den här dagen blir ju förhoppningsvis i alla fall inte sämre. Å andra sidan har jag redan börjat med att vara hur trött som helst och att tappa extremt mycket hår när jag duschade, så det visar sig väl bara att jag har en jättefarlig sjukdom eller något.

Nu ska jag gå och äta cornflakeskaka till frukost, eftersom jag är vuxen och gör som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar