måndag 17 november 2014

Dagen efter

Jag skulle precis till att sluta skriva på min nano och posta ett blogginlägg istället när internet bestämmer sig för att lägga av. Yay, mobilbloggande.

Det här har varit en sådan konstig "Dagen efter"-dag. Dagen efter den där veckan som jag konstaterade redan för nästan två månader sedan skulle bli så tuff med både tenta, teateruppspel och en konsert. Den veckan är slut och jag är någonstans mellan att tycka att det är rätt skönt med så mycket färre saker att tänka på och att tycka att det har varit tråkigt att inte få åka till nationen på kvällen och spela Magdalena och hänga med min fantastiska teatergrupp.

Nåja. Jag har inte fått så mycket gjort idag. Mitt skrivande är undermåligt och alldeles för lite med tanke på hur mycket jag egentligen behöver skriva. Så känns även detta blogginlägg lite grann, så jag avslutar med en sådan där halvful selfie på mig och en mini star-kaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar