torsdag 23 oktober 2014

Stukad fot och kinesiska spioner

Jag konstaterade precis att "Shit, för ett år sedan kunde jag ju faktiskt skriva bra blogginlägg" och bestämde mig sedan för att det ska jag göra nu också. Nu vet ni, det här ska alltså bli ett bra blogginlägg. Jag tror redan att jag har satt för mycket press på att det ska vara bra nu, så frågan är om det verkligen blir det.

Nej, men idag är det sådär med mig. Fram till att jag skulle cykla till skolan var det rätt okej, men så bestämde sig min cykel för att det där med att åka på hjulen är ju överskattat och jag sitter numera här med en stukad fot, ett kompressinpackat knä och en tumme som känns lite spännande. Om vi ska se något positivt i situationen är det väl att jag passade på att vurpa så pass med cykeln när Jessika var här och hälsade på, så jag har någon som har kunnat åka till apotek för att handla åt mig och sådär.

Nåja. Jag har i alla fall inte anklagats för att vara kinesisk spion, alternativt suttit i kontrollrummet på SVT och råkat anklaga någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar