onsdag 29 oktober 2014

Mörkhårig

Jag hade lite tråkigt igår efter att ha suttit inne hela dagen. Det hela slutade med att jag tog mig iväg till affären och köpte...hårtoningsmedel.

Jag tror att jag kan behöva fundera över vad jag gör med min tid när jag är uttråkad.

Hur som helst, så spontant var det inte, för dels har jag haft lite lust att testa vara brunhårig igen, bara för ett tag. Dessutom ska jag spela en spansk 30-talskvinna i en uppsättning om ett par veckor och jag är väldigt säker på att hon inte är blond.

Problemet igår kväll var bara att när medlet var ursköljt och håret fönat insåg jag att jag för visso hade mörkare hår, men att det fortfarande fanns sådär spännande spår av blondhet kvar. Jag var inte helt sugen på att acceptera mitt öde som nybliven grävling, så det var bara att ta sig dit imorse och göra om det en gång till.

Nu är jag lite charmigt ljusare i vissa delar av håret, men jag tror ändå att det är rätt okej jämnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar