fredag 24 oktober 2014

Kryckolle!

Mamma och lillasyster kom upp hit igår och lämnade saker, hämtade saker och hjälpte mig att handla lite. Egentligen skulle jag ha tagit mig fram med kryckorna, men så hörde en i personalen oss skoja om att vi skulle ha tagit med en rullstol istället och så fick vi låna en sådan. Jag som aldrig har suttit i en rullstol tidigare tyckte att det var rätt kul att få prova det, samtidigt som det dessutom gjorde att handlingen blev väldigt mycket mindre smärtsam och gick snabbare, för om det är någonting jag inte är just nu är det snabbgående.

Jag och syster på Ica Maxi sådär halv tio.

Annars då? Min lillefot röntgades idag så jag vet säkert att det är en stukning.  Nu är jag hemma igen och tänker inte vara uppe och springa mer än nödvändigt. Tack och lov för att jag är ett barn av min tid och kan titta på serier, plugga, starta ett aktiebolag och ta över världen härifrån. Tack gode Gud för internet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar