lördag 25 oktober 2014

Högskoleprovet

Jag kommer ihåg att i våras när jag skulle skriva högskoleprovet så var jag så sjukt nervös för matten, på den nivån att jag innan mådde illa och stod och lyssnade på Harry Pottermusik för att det var ungefär det enda som jag kunde komma på som kunde lugna där och då.

Så är det inte denna gången. På förra provet så hade jag fler fel än rätt på en av mattedelarna och jag blir liksom inte så förvånad om det blir så igen. Däremot så vet jag ju också att jag är fett kick-ass på svenska och engelska, så pass bra att jag skrev bättre än snittet allt som allt, trots matten på förra provet, så jag tror at det ordnar sig denna gång med.

Hitta hit var också spännande. Stället jag skriver på ligger på andra sidan stan och väl på plats var det sjukt svårt att hitta rätt hus. Lägg till ett par kryckor och jag har typ dött för att komma in på en utbildning om jag skulle göra det med detta resultat.

Nej, men lycka till alla ni andra som också ska skriva. Vi ses på andra sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar