tisdag 28 oktober 2014

Ge mig höstlov!

Ursäkta, men kan vi inte ta och införa höstlov även för vuxna? Seriöst, ge mig höstlov! Jag behöver/vill nämligen göra allt detta oviktiga:

  • Se på serier, eftersom jag ligger efter med Doctor Who, alla andra serier också har släppt avsnitt och jag fortfarande ska se Sherlock, In the Flesh och Game of Thrones. 
  • Spela sims. Min familjs son har varit bebis i över en månad, här behövs föränding.
  • Rita. Jag har så sjukt mycket idéer och även om jag är rätt dålig på att rita så vill jag göra något av dem.
  • Titta på Disneyfilmer. Seriöst, när behöver en inte det?
  • Läsa om En prinsessas dagbok-serien. Jag älskade den när jag var yngre och vill läsa om, typ nu!
  • Googla katter. Någon gång ska jag ju köpa mina egna små pälsbollar och då behöver jag ju veta vad det är jag ska ha. (Eh, det vet jag ju redan, men ja)
  • Googla namn till tidigare nämnda katter.
  • Hänga på hemnet och drömma om bostäder.
Ja, ni hör ju. Seriöst, ge mig höstlov låg- och mellanstadiestyle, ni hör ju att det behövs och jag tror inte att jag är ensam om det.

Avslutande selfie:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar