onsdag 1 oktober 2014

Du kan va frisyr

Lite roligt händer i alla fall mitt i allt som ärligt talat inte är så bra just nu. Jag fick plötsligt ett enormt sug efter förändring, ringde till frisören och bokade tid samma dag och åkte in för att kapa av ungefär sådär halva håret.


Sist jag hade ungefär den här längden på håret var nog åtminstone en tre om inte till och med fyra år sedan, så det är ovant, men samtidigt ganska skönt. Att inte ha i stort sett midjelångt hår längre känns faktiskt inte som en sådan förlust, så jag är glad att jag inte funderade så mycket mer, utan bara gjorde det. Skulle jag av någon anledning inte trivas så växer det ju ut med tiden.

(Titeln är ett citat av Abbath, har ni inte gjort det borde ni verkligen titta under hashtaggen #Abbathius på instagram.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar