onsdag 15 oktober 2014

Byggare Bob, grammatik och laserdome

Okej, jag vet att jag ofta bloggar som saker i samhället som är upprörande, men nu är det verkligen allvar.

Vem är han till vänster och vad har de gjort med Byggare Bob?

Jag vet inte riktigt vad detta är för sjuk konspiration, men vi måste göra något snarast. Kämpa Bob!

Annars har jag grammatiktenta imorgon. Jag är inte det minsta peppad på detta. Ärligt talat är jag inte helt säker på vad det riktigt är jag håller på med alla gånger och de gånger jag faktiskt vet vad jag gör så minns jag ju inte vad det där svåra ordet för det är.

Lista över saker jag i nuläget hellre skulle göra imorgon bitti än att åka iväg och skriva tentan:

  • Diskutera skolpolitik med ett hängivet Jan Björklund-fan.
  • Gå i jeans en hel dag.
  • Hångla med valfri kille ur min första högstadieklass (jag minns alla utom möjligtvis en som mer eller mindre vedervärdiga)
  • Inte dricka te på en vecka.
  • Ta arsenik
Fast nej, faktiskt inte det sista. Jag öppnade nämligen lite rbuf-mejl och såg att jag och de andra som ska iväg på Kick Off i helgen ska spela laserdome på fredagen. Jag vet inte hur länge jag har haft en slags väldigt stark inre längtan efter laserdome, men det är länge. Därför känner jag att jag otroligt gärna vill överleva i alla fall till på fredag nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar