torsdag 4 september 2014

Pepptorsdag

Jag hänger just nu hemma i sängen med te för att vila och hoppas att den förkylningen som ligger och gör mig lite snuvig och gör ont i halsen inte bryter ut. Vill gärna hinna vara frisk lite längre innan jag går in i att vara konstant förkyld i ett halvår. Trots det är jag faktiskt allmänt pepp idag. Vi fick en uppgift i skolan som jag tror kan bli rolig, om än svår eftersom den innebär att jag ska lyckas med konststycket att berätta om Doctor Who för folk som inte känner till det på absolut max fyra minuter och förutom det så ska jag göra något så awesome som att lyssna på denna människa ikväll:
Sådär en av mina stora idoler och förebilder bara. Jag är som nu kanske kan förstå superexcited. 18.00 idag i universitetsaulan om någon annan Uppsalabo är peppad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar