onsdag 17 september 2014

Orimligt

Detta är jag just nu:

Det vill säga i kattröjan, utan byxor och hur svintrött som helst. Dels så sov jag väldigt lite i natt, men förutom det så tror jag att det var någon form av sadist som lagt mitt schema idag. Det såg ut så här:

08.15 (bara tiden i sig känns ju som värsta sadistverket): Föreläsning om ordböcker. Det kan debatteras om det är intressant att veta om vilka olika ordböcker det finns, men jag kan tala om att det inte är spännande så tidigt på mnorgonen när en inte sovit tillräckligt och bara har druckit lite te till frukost.

Därefter: Lång väntetid, som för visso inte var så illa i och med att jag umgicks med Johanna och
Lia.

13.15: Lektion i skriftlig framställning., vilket innebar att vi började prata om skiljetecken. Ja. Skiljetecken. Punkt, komma, semikolon, frågetecken och så vidare. Jag läser alltså på högskola och har en lektion i detta. Eftersom jag var allmänt trött och har annat att bestämde jag på rasten efter 45 minuter att där hade jag fått tillräckligt med utbildning för idag och gick.

 Sedan dess har jag även uträttat ärenden och är nu så trött att jag känner att jag aldrig någonsin vill göra annat än att ligga i sängen och titta på New Girl och att byxor är ett djävulens påfund. Problemet med detta är väl främst det att jag måste plugga, packa och handla saker jag glömde förut, så så lär det inte bli. Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar