torsdag 18 september 2014

Mörkblond mensare mathandlar


Dagen började med att jag skulle färga min utväxt, men råkade skaffa mig mörkblont hår istället. Jag är fortfarande inte helt okej med detta då jag älskade min gamla hårfärg och inte hade några planer på detta byte. Inte okej.

Annat spännande från idag var att jag var och handlade (jag flyttpackar mest nu, så ja, det är ungefär så spännande mitt liv är) och såg proteinglass. Jag förstår inte helt varför denna produkt existerar, men det finns säkert någon där ute som vill ha en glass jag skulle kunna missta för hudkräm.

Jag hoppas för övrigt att fransyska är någon form av biff, annars känner jag mig djupt oroad över detta:

Jag tror att jag kan ha nämnt möjligheten att jag kanske skulle bli mamma till världens nya frälsare Je Suis här på bloggen. Det hade ju i och för sig varit underbart med någon som kunnat förskona oss från ruccolasallad, Sverigedemokrater och crocs, vilket var min plan, men så blir nog inte är fallet. Jag kan ju säga det att det ändå är rätt trevligt att slippa PMS och ömma bröst och att även om en bebis hade varit mysig är det nog bättre att min mens kanske vill bete sig och komma i tid som alla andra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar