måndag 25 augusti 2014

Orgasm

Det här inlägget handlar absolut inte om orgasm, men jag konstaterade att ett inlägg jag skrev nyligen med ordet orgasm i titeln blev väldigt läst och eftersom jag är på det humöret testar jag ju naturligtvis detta igen.

Nej, men annars kan jag väl idag mest konsattera att det är tur att jag läser på distans. Hade jag haft en klass att träffa i skolan efter helgen måndag morgon hade jag antagligen fått frågan om vad jag har gjort i helgen och om en svarar "Mest haft ångest" på den frågan blir det ibland lite jobbig stämning. Det är nämligen mest det mitt liv har kretsat kring i helgen och även idag. Det är lite jobbigt, men blir väl bra förr eller senare. Just nu är jag mest djävulskt trött och tänker inte göra så mycket mer idag än att ligga i sängen och titta på något på netflix. Jag hade tänkt skriva något lite bättre inlägg, men tyvärr, det får komma senare. Jag är så trött att jag till och med har råkat radera detta inlägg en gång och blev nästan ledsen över det.

Fin gif:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar