tisdag 12 augusti 2014

Höst

Jag var hos Jessika tidigare idag och vi tillbringande eftermiddagen så här:

När jag gick hem så kanske det egentligen inte var så kallt, men eftersom jag fortfarande inte vant mig av vid stekhet sommarvärme och dessutom bara hade sommarklänning på mig kändes det kallt. Det hade regnat också och det gjorde att det luktade höst. Inte mig emot. Förra hösten var jag inte hemma och jag är så peppad på svensk höst som är sådär kall och klar och färgsprakande. Förutom det börjar ju även min skrivkurs nu och om det finns något som jag ser fram emot är det att tillbringa höstterminen med att skriva.

På tal om det, den där presentationen. Jag såg nu att jag råkat skriva att jag gillar att knapra på tangentbord i min ensamhet istället för att knappra. Jobbigt läge sådär. Jag som inte ville trampa någon på Palmetån framstår nu som någon som äter tangentbord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar