måndag 18 augusti 2014

En kort uppdatering

Med tanke på vad jag skrev i förra inlägget kanske ni förstår varför jag inte har bloggat på hela helgen. I lördags gjorde jag nämligen något så spännande som att flytta till Uppsala. Det är fortfarande en del oklarheter i detta som jag antagligen kommer att berätta lite mer om när jag själv ens vet saker, men trots det lilla mörkermolnet, yay, jag är på plats i staden jag antagligen kommer att bo i ett par år framöver. (Vilket i sig känns lite läskigt, men det blir säkert bra)

Busselfie:
Jag är på väg till Lagerhaus nu, dels för att köpa lite saker jag saknar, men också för att jag älskar Lagerhaus. Annars har jag även hittat glasögonen efter någon månads flyttkaos, så nu kan jag till råga på allt även se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar