fredag 15 augusti 2014

15 augusti

Idag är det den 15 augusti, vilket betyder att det är elva månader sedan jag flyttade till London, fem månader sedan min bror fyllde 18 och en dag kvar tills jag flyttar till Uppsala. Woah, that happened fast. Det känns ju som att det var igår jag packade in alla saker i bilen och sa hejdå till rummet i Partille, men det är redan en månad sedan. Jag har inte ens hunnit tappa min dialekt helt.

Nåja, det blir säkert bra. Skolan har ju börjat, så det fattas bara att jag flyttar och börjar hösten på riktigt, för gud vad jag är peppad på höst. Bara en sådan sak som att kunna vistas ute utan att drunkna i sin egen svett. Det går det i och för sig att göra nu, men låt oss inte glömma hur det var för en månad sedan.

Hur som helst, totalt orelaterat till ovanstående text, en  kattgif:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar