onsdag 9 juli 2014

Yay, mens och irrelevans

Som jag nämnt tidigare är jag ganska ilsken av mig sådär veckan innan mens. Jag är dessutom oftast arg över helt ologiska saker, igår var det till exempel att det låg alldeles för många vita hus på en och samma gata som väckte vreden i mig. Väldigt välriktad ilska i en värld med patriarkat och hungersnöd.

Tack och lov kanske jag slipper det nu, för mensen kom som ett efterlängtat litet brev på posten. Hade jag haft tillgång till dator här och nu skulle jag posta en fin liten GIF på min lycka. Menskoppen är på plats och jag är allmänt mensig och glad.

Annars ska jag återigen jobba idag i detta fruktansvärt varma väder. Kan ju säga det att mensen är det roligaste av de två. Värme och att gå mycket är liksom inte så kul.

Fin irrelevant bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar