torsdag 31 juli 2014

Yay, gryffindor

Hej kära läsare!

Jag är just nu svintrött och tänker dricka en kopp te och sedan somna bums, men eftersom jag ändå tycker om denna lilla blogg och er väldigt mycket kan jag ju ta och uppdatera er om vad som hänt i the fabulösa life of Rebbi idag.

Nästan hela familjen Haglund packade in sig i bilar och gav sig av hit:

Jag kan tala om att det var kul även en andra gång. Dessutom har jag gott hopp om lilla Annie, både med att hon kommer kunna bli en duktig nörd en dag och att hon kanske är en liten Gryffindorare. Hon tyckte bland annat att Voldemort och dödsätare var lite spännande och ville stå och prata om djuren i den förbjudna skogen och hur många ettåringar vågar det?

Det blev även ett besök i shopen och därför råkar det nu vara så att jag äger den mest awesomeiga pyjamasen någon kan tänka sig. Det är nog även ett av de plagg i min garderob som jag lagt mest pengar på att köpa, speciellt i och med att jag nästan bara handlar på reor och billigt andrahand, men något ska en väl lägga pengar på. Så yay, house pride.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar