tisdag 8 juli 2014

Sommarvärmen

Idag är det varmt igen i Göteborg. Det är jag missnöjd över. Det blir ju bara kvavt och svettigt, hur kan denna årstid som i något drömscenario tydligen ska vara så här höjas så till skyarna? Själv avled jag nästan på väg till affären. 


Fin selfie med något som så fint skulle kallas för juicedrink i the sims. På riktigt med i och för sig, i och med att det är juice och Loka Crush med frysta jordgubbar i. Loka Crush är för övrigt gärna något som skulle få sponsra mig, kan jag ju passa på att hälsa nu. Älskar den med hallon nästan mer än livet självt och skulle lätt kunna babbla på om den lika mycket som Hanna och Amanda gör i Fredagspodden. Hallå Loka, ni tycker inte att det låter skoj?

Annars ska jag tillbaka till jobbet idag. Yay för att min fot börjar bli okej, nay för att det kommer vara sjukt varmt. Vi får väl se i kväll om jag överlevt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar