måndag 21 juli 2014

Myggmedel är Bella Swans bästa vän

Min dag skulle kunna sammanfattas ungefär i bilder:



Småsyskon i åldrarna 18 till 1 år är en sådan där sak som kan resultera i vattenlandsbesök på semestern. Själv är jag inte vidare förtjust i vattenrutschkanor och liknande, utan tillbringade dagen med att bada lite med mina två yngsta systrar och att läsa. Dessutom lyckades jag med att bränna mig lite i solen, vilket händer ungefär en gång per år, så yay, skönt att ha det avklarat.

Så mycket mer finns inte att berätta om Värmland just nu. Jag är mest rätt malplacerad i skogen och blir uppäten av mygg. Jag vet inte riktigt vad det är, men de dras väldigt mycket till mig, så jag är marinerad i myggmedel större delen av tiden. Antagligen skulle de se ut ungefär så här när de såg mig om de vore människor:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar