tisdag 29 juli 2014

Måndagen den tjugoåttonde juli tjugohundrafjorton

Jag tillbringade den senare delen av min kväll med att dricka te, flytta över det jag vill spara på datorn (Arnold ska äntligen in på reparation) och spilla vatten över mig själv.

Bild jag hittade som påminde mig om att jag nästan var svarthårig för ett och ett halvt år sedan:


Åt även choklad och försökte få till en sneaky bild för att illustrera hur jag känner mig när jag äter choklad och mina syskon inte vet om det. Hade en minidipp humörsmässigt förut, så botade den genom att gå och köpa choklad och prata i telefon med Vitalia. Choklad och en mycket nära vän är nämligen ett bra botemedel för mycket.

Annars har jag varit i Stockholm idag och umgåtts med min kompis Lovisa, irrar runt i bil med mamma och fått följa med en sväng in på Ikea. Trots att det var en väldigt fin och fabulös dag och att jag dessutom har saknat Stockholm otroligt mycket i och med att jag inte varit där på över ett halvår är allt jag har av detta o bildväg en bild på mitt fika från Ikea.

Mamma fick även för sig att vi skulle prova sätta båda pyttesystrarna i en vagn hon köpt och eftersom det såg sött ut delar jag med mig av det också. Trots att det antagligen är mest jag och inte så många av mina bloggläsare som totalsmälter så mycket av åsynen av de här två. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar