tisdag 29 juli 2014

Inget London för min del

Här sitter jag och väntar på ett försenat tåg på Uppsala C.

Idag har jag nämligen varit på visning av ett rum som ska hyras ut. "Skulle inte hon till London?" kanske ni tänker nu. Jo, det skulle jag. Det var planen. Tyvärr känns den planen inte så kompatibel med ångestproblem och den instabila nivå jag är på nu, så det blir inget av det här och nu. Istället letar jag boende i framförallt Uppsala och Stockholm (och om någon av er läsare vet något får ni väldigt gärna höra av er) och hoppas på att kunna flytta dit i höst. Tittade som sagt var på ett rum idag så och roar mig just nu med att lugna nerverna med efterrättsrisifrutti. Att prata med helt nya människor = Nervöst i Rebbis värld.
Om någon undrade har jag testat alla tre nu och jordgubb är godast. Den där var minst god, men det kan ha något att göra med att jag har lite svårt för citron.

Jag var i Stockholm en timme på vägen hit och det var fint. Regnbågsflaggor överallt och jag gick runt och var allmänt lycklig och ostraight.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar