onsdag 9 juli 2014

Harry Potter

Klockan är över tolv och jag är inte i säng än, så ni kan ju bara tänka er hur galet trött jag är just nu. Hur som helst, tröttheten får vänta.

DEN TEXT OM HARRY POTTER+DA-VÄNNER OM SLÄPPTES IDAG PÅ POTTERMORE!!! ASDFGHJKL!!!!

Nej, men egentligen är ju dagarna då en fick skatta sig lycklig med nya Harry Potterböcker sedan sju år över, men så kommer de där fantastiska tillfällena då något nytt kommer och en bara dör för att det är så fantastiskt. Jag satt med tårar i ögonen och läste på bussen hem från jobbet, bara för att jag var så glad och allt var så fint och åh!! Jag saknar ord för att beskriva den enorma kärlek jag känner för Harry Potter, men det är bland det finaste jag vet. 

Dessa tre får mig att vilja gråta lite av lycka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar