torsdag 17 juli 2014

Fånbäken och ångest

Okej, innan det här blogginlägget blir seriöst och jobbigt så tänker jag bara ta och nämna ordet fånbäke. Det hittades på av Caroline under ordyatzy när jag var hos henne förra veckan och ursäkta, men hur perfekt är det inte som lagom allvarlig förolämpning? Fånbäke är ett måste i allas ordförråd.


Göteborg. Jag bor inte där längre, utan idag packades flyttlasset och sedan styrdes bilen tillbaka till familjen i Eskilstuna för en tid. Det är en anledning till att jag inte bloggat på ungefär en vecka nu. Den andra är att jag tillbringat väldigt mycket tid med att ha ångest. Det är sjukt svårt att skriva om och det är nog största anledningen till att jag inte bloggat. Jag har inte vetat vad jag ska säga, för jag kan och vill inte riktigt låtsas som att allt bara är bra när jag egentligen mår väldigt dåligt, men samtidigt så kan jag inte riktigt formulera mig kring det heller. 

Jag har problem med ångest och mår inte sådär bra alla gånger. Just nu är en av de gångerna då jag egentligen inte mår så bra. Det får räcka med det lilla.

1 kommentar:

  1. Fånbäke är ett briljant ord och jag ska börja använda det prick nu tror jag.

    KRRAAAAAAAAAAAAM på dig människa, ta hand om dig själv <3 Ångest suger, men det blir bättre som du vet. Tack för att du stöttade mig i mitt skit, du är en mycket fabulös människa ska du veta.

    SvaraRadera