söndag 1 juni 2014

West Pride 2014

Det är Pride i Göteborg och hela staden är typ det finaste någonsin. Det var mina läppar med idag. Så här såg de ut:
För er som undrar hur en gör så är det läppstift, alternativt concealer med lite ögonskugga på. För er som vill hävda att det ser ut som Frankrikes flagga så kan ni sälla er till listan med färgblinda människor som hittills består av mamma och Caroline.

För mig personligen gick prideandet sådär. Jag vaknade med huvudvärk imorse, som inte ville ge med sig och sedan blev mycket värre när jag var inne i stan. Det slutade tyvärr med att jag missade paraden eftersom jag fick åka hem för att jag mådde för dåligt och låg hemma under täcket och feberfrös och surade för att det skulle hända just idag. Varför inte typ imorgon? Jag har bara en opponering i skolan. Varför inte i övermorgon? Då har jag ingenting jag måste göra. Hallå, febern, du får lära dig prioritera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar