lördag 14 juni 2014

Visa vid vindens (s)ängar

Livsläxa: Att sova alldeles för lite ett par nätter i rad, börja på ett nytt, jätteroligt jobb och att börja bli förkyld gör en fruktansvärt trött.

Det är därför jag inte har bloggat på snart två dygn. Å andra sidan har det inte hänt så mycket under de två dygnen, utan förutom att jobba lite har jag mest sovit och tittat på serier.

Nu ser jag ut så här och sitter och lyssnar på Håkan Hellström, samtidigt som jag funderar på hur tidigt det är socialt accepterat för en tjugoåring att gå och lägga sig.

Om jag var en av de där coola ungarna som hade hästlakan när jag var 12 år? Ja.
Om jag är så störtcool att jag fortfarande använder dem? Ja.

1 kommentar:

  1. Jag hade blåa lakan med tecknade katter på när jag var liten. Tror jag ska leta fram dem igen... brb ska byta mina lakan klockan halv ett på natten för att jag känner för det

    SvaraRadera