tisdag 17 juni 2014

The Fault in Our Stars

När vi varit hemma hos Caroline och druckit te igår så begav oss jag och Vitalia iväg till bion för att se smygpremiären av The Fault in Our Stars.

Fun fact: Jag har nu sett den två gånger och den har egentligen inte ens haft premiär än.

Vitalia och alla hennes näsdukar.


Mitt godis som jag nästan helt ätit upp när filmen började.

Vi var inte okej ens innan den började.


Obligatoriskt posande med affisch efteråt.


"Titta, jag kysser Hazel."

(Var för övrigt typ en decimeter ifrån innan Vitalia hjälpte mig, så yay, A+ i kyssar)

Jag tänker inte skriva någon recension nu, i och med att jag redan gjort det i ett annat inlägg, men den var väldigt bra även andra gången. Jag var inte riktigt lika känslosam den här gången, även om den fortfarande känns. Alla andra i bion tycktes däremot ha rätt god användning av näsdukarna. På tal om publiken så var den tyvärr väldigt mycket jobbigare den här gången och grät överdrivet högt och squueade lite för mycket på lite fel ställen. Ska en gråta och squuea får en gärna försöka göra det lite i tysthet så att andra inte märker av det.

Hur som helst, den är fortfarande en av mina absoluta favoritfilmer. Se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar