onsdag 4 juni 2014

Gnällbilina

Jag sov ungefär fyra timmar i natt, har den sämsta hårdagen på länge och min mens är fortfarande sen. Idag känner jag mig så här:

Förutom att jag skypade med Jessika (som snart är i detta land och inte på andra sidan jorden, yay) i förmiddags har jag mest tittat på film och tyckt synd om mig själv. Jag är väldigt bra på det när jag är trött. Just nu är det väldigt synd om mig eftersom jag har tvättid om en kvart. Så vedervärdigt. Det enda som kanske skulle kunna pigga upp denna hemska dag lite är choklad, men det betyder att jag måste gå till affären och det känns inte speciellt roligt. Antagligen kommer detta sluta med att jag går till affären, samtidigt som jag beklagar mig över tio minuters gångavstånd på twitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar