onsdag 25 juni 2014

En onsdag i juni

Dålig sak med idag:

  • Jag träffade en kille som bestämde sig för att börja stöta på mig när jag stod och väntade på vagnen och även om jag sa nej och visade tydligt att jag inte ville fortsatte han och var väldigt närgången. Jag fick lite halvt panik och råkade fly in på fel spårvagn, han följde efter och jag satt mest och panikade för att han fortsatte och insåg lite för sent att det var fel. Därför kom jag sent till jobbet och var alldeles skakig och saker och ting var jättejobbiga. Män, lär er acceptera ett nej. Det här beteendet är inte okej.
Bra saker med idag:
  • Nu är allting inrapporterat, så jag har officiellt klarat 30 hp pedagogik och är även beviljad CSN för nästa termin. Eftersom jag mest vi8lle ha en ursäkt att äta glass firar jag detta med hallonsorbet.
  • Jag träffade en väldigt gullig bebis på jobbet idag som var hur charmig och social som helst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar