söndag 29 juni 2014

29 juni

Tips för alla er som flyttar hemifrån snart (eller redan gjort det och liksom jag inte heller lärt er det här än): Ta för vana att alltid köpa de basvaror du använder varje dag varje gång du är i affären om du inte absolut vet att det finns massor hemma så slipper du konstatera att mjölken återigen inte räcker till mer än morgonkaffet ungefär tre gånger i veckan.

Idag känns sådär. Jag är förkyld och halvt död, så jag känner mest för att stanna i sängen hela dagen. Tyvärr får jag inte det. Jag ska åka till jobbet om tjugo minuter. Förutom det är som sagt var mjölken slut och dessutom flyttar Caroline ifrån Göteborg idag, så det är mycket som inte är kul.

Saker som däremot är kul är att jag hittade mina favoritkakor som jag inte ätit på ungefär i ett år och sugrör igår när jag handlade. Jag försöker pigga upp mig själv med det och liveinspelningar av Håkan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar