lördag 31 maj 2014

Smyghipstern

Efterlyst: Menskopp. Troligtvis försvunnen någonstans i mitt sovrum. Får gärna komma fram asap i och med att jag skulle ha fått mens i förrgår.


Annars sitter jag i sängen och dricker kaffe, lyssnar på musik och skrollar genom tumblr. Leker med bilder i VSCOcam gör jag tydligen också. Ibland känner jag att jag kanske skulle klara mig ganska bra ifall jag bestämde mig för att bli hipster. Bara en sådan sak som att jag har sådana glasögon som jag tror kommer börja kallas hipsterglasögon snart, men som inte gör det än. Om det inte är så att de redan gör det. Jag kanske bara är lite allmänt efter.

Annars är dagens plan att säga upp mig från rollen som människa och bli en kaffedrickande fjärilspuppa istället. I alla fall var det vad jag sa för en stund sedan, nu börjar jag överväga att duscha och sedan sätta mig och skriva det jag behövde skriva klart till idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar