måndag 12 maj 2014

Orange is the new black

Jag är eventuellt sist i hela världen med att ha sett denna serie. Det känns som att majoriteten av min bekatnskapskrets såg serien för snart ett år sedan och naturligtvis blev jag rekommenderad den redan då. Ett kvinnofängelse med lesbisk kärlek, folk som mer eller mindre försöker döda varandra, någon graviditet här och var och allmänt bara massor av drama och intriger, samtidigt som den också kan vara rolig låter lite som ett drömkoncept för mig. Så jag sa att jag skulle se den och tog aldrig tag i det. Förrän nu, typ ett år senare och jag är helt kär och har precis sett klart sista avsnittet och misstänker att jag kommer avlida den kommande månaden i väntan på nästa säsong. Det här är eventuellt min nya favoritserie.

Trailer till säsong två:

1 kommentar:

  1. Var glad att du väntade! Själv har jag suttit med den där jävla tomheten som infinner sig efter att en avslutat en bok eller serie eller film i sex himla månader. LÄNGTAR SÅ TILL SÄSONG 2 ATT JAG DÖR >.<

    SvaraRadera