fredag 9 maj 2014

Om himlen finns är jag förlorad

Jag råkar vara en homosexuell, kristen person som stör mig på vissa kristnas attityd till min läggning. men eftersom jag även råkar vara  en person med lite för hemsk humor tycker jag att det är jättekul att en av mina bästa vänner postade denna på sin tumblr:

Appropå detta: tänk att ha en gayklubb som heter Hell. Det vore ju jättekul. Bara för att driva med hela grejen om att homos hamnar i helvetet.

Annars verkar det här vara en sådan där dag. Hittills har jag:
- Blivit väckt av borrande.
- Försökt laga en bh och råkat sy in den lite för mycket.
- Upptäckt att jag råkat köpa fel nudlar.
- Haft av tre piggar på min borste när jag borstade håret.
- Inte alls fått till den sminkning jag ville.
- Inte haft rena kläder som passar ihop.
- Råkat krympa de av mina jeans som jag kan tolerera i tvätten.
-  Missat snabba bussen och fått ta den långsamma in till stan.

Det känns betryggande att det jag ska göra härnäst är att åka skateboard.

1 kommentar:

  1. Jag är på att starta den klubben alla dagar i veckan! Förresten så läste jag "Kapitulera omedelbart eller dö" idag (ja, hela boken...) och den var äckligt bra. Tack för tipset! Ska nog skriva om den på måndag, så håll utkik! :P

    SvaraRadera