tisdag 20 maj 2014

Hej internet

Hej på er!

Idag ser jag ut ungefär så här:

Jag misstänker nämligen att jag börjar bli sjuk. Därför har jag inte orkat engagera mig i så mycket mer än att sova och sitta i sängen och försöka komma på vad jag kan äta utan att bli illamående. Just den biten har ändå gått helt okej. Jag har lyckats äta lite och min mage tycks inte säga "lol, nope, not today." Det allra tråkigaste är att om en sådär tre timmar är Sandra Beijer som har skrivit Det handlar om dig som jag läste nyligen och som jag älskar på Akademibokhandeln i Nordstan och signerar böcker. Jag hoppas på att kunna kvickna till lite mer, inte bli illamående igen och bara kunna åka ner en snabbis. 

Jag tänkte annars försöka lägga upp min recension av den boken ikväll. (Nu har jag skrivit det här, så det sätter lite mer press på mig.) Den är hur som helst fantastisk, så bara så här på rak arm kan jag säga att ni borde läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar