söndag 11 maj 2014

Det där med söndagar

Vad jag har gjort idag?
Eh...

De säljer billiga såpbubblor på Ica, så sådana har jag köpt och blåst och även hällt ut lite i sängen av misstag, men annars har jag nog inte åstadkommit speciellt mycket idag. Jag har inte riktigt carpat diem som vissa skulle säga.

Nåja, nu är klockan nio, så det är okej att vara rätt lat nu. Jag ska snart skypa med Vitalia och inviga henne i mitt livs mysterier och lyssna på hennes livs mysterier och sedan kommer vi att skratta och prata om mens och dra något opassande skämt som borde få stanna mellan oss två. Typ.

Jag tyckte att det kändes lite avhugget att avsluta inlägget där, så jag funderar på att avsluta med "Trevlig söndag på er", men det var något fruktansvärt mammigt och övertrevligt över det. För mycket för att det ska kännas okej för min absolut inte hipster och förvuxna tonårspersonlighet, så jag lät bli. Ha inte för mycket söndagsångest eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar