måndag 19 maj 2014

De där småsakerna som liksom inte riktigt blev ett helt inlägg


  • Det här har allmänt varit en ganska konstig dag. Jag har pendlat mellan solstrålsglad och nästan tår i ögat-ledsen hela dagen. Jag vet egentligen varför, men det är en av de där sakerna jag inte vill ta upp i bloggen (Åtminstone inte just nu. Vem vet, jag kasnke skriver ett inlägg om detta rent allmänt om några månader), så jag tänker skylla på att jag borde komma in i min PMS-vecka nu och på att jag har haft jeans på mig hela dagen. De är ändå antagligen delar av problemet. Speciellt jeansen, jeans är liksom källan till all ondska här i världen.
  • Jag upptäckte att jag tydligen har en ganska stor leverfläck på vänster skulderblad som jag inte visste om. Det kanske är någon form av vishetsmärkning, att Gud anser att jag blivit så vis att jag behöver märkas för det, men allt känns ungefär som innan, så det kanske bara är det där med att en inte ser sin egen rygg speciellt ofta eller bra.
  • The Fault in Our Stars-soundtracket finns på spotify, dock finns inte alla låtar, där bland All Of The Stars av Ed Sheeran, vilket upprör mig, eftersom jag ungefär går på den låten just nu. Den har världens finaste video också, titta:

Sedan dog listfunktionen när jag la in ett videoklipp och jag har inte en sådan där produktiv dag då jag faktiskt löser problemet, men här är i alla fall en bild på den awesomiga tekopp jag dricker te ur just nu:

1 kommentar:

  1. Det där var en mycket fabulös kopp ja ;)

    Svar: Jo, detta är bara lösa teorier som jag har beslutat att jag tror på: rent allmänt att Mary och Lovely pratar med varandra i Marys huvud, denna märkliga förståelse de har för varandra, att de är så otroligt nära, märkliga drömscener och den sista raden i hela boken (tror jag?) "It's not me, it's you". Jag vet inte, men för mig räcker det för att dra min lilla slutsats. Det kan också bero på att jag sett för mycket på Black Swan, har du sett den filmen?

    SvaraRadera