söndag 4 maj 2014

Blir ascool, 2000-style

Idag har jag gjort något så spännande som att åka skateboard. I och med att jag inte kunde ha alla Carolines skydd så utgjorde jag lite av en livsfara för mig själv och eftersom jag dessutom tenderade att åka lite snabbare än vad jag egentligen klarade av och avsluta det hela med att princip ramla av skateboarden så var det kanske lite i klass med rysk roulette. En äldre man som gick förbi sa i alla fall åt mig att inte köra ihjäl mig, så det såg nog ungefär ut som att jag var ute på dödsuppdrag. Kul var det i alla fall.

Jag och Caroline satsar på att bli ungefär så här bra:



Därför rekommenderas Göteborgare att flytta på sig. Speciellt för mig, för Caroline ramlar åtminstone inte av den i 9 fall av 10 när hon stannar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar