lördag 24 maj 2014

Att slicka på sitt eget kön

Ni kanske har hört att Robert Aschberg har varit i farten igen. Han är det ibland och jag är sällan speciellt överförtjust. Den här gången är det inte heller något flashbacktroll som Aschberg har förklarat krig mot, utan nu är det- hör och häpna- allas vår älskling selfiesarna.

Enligt Aschberg är att ta selfies som att slicka på sitt eget kön. Jag ser inte helt kopplingen, men jag tycker helt klart att det är en intressant teori och att det inte vore dåligt om det stämde. Tänk om du fick förmågan att slicka på ditt eget könsorgan efter ett visst antal selfies. För det första skulle det innebära att du blev väldigt vig och det är ju aldrig fel. Tänk om du kunde bli elitgymnast genom att posa och fota dig själv istället för att träna. Jag skulle du inte tacka nej till lite vighet, i synnerhet inte med tanke på att jag är otroligt osmidig. Sedan ska vi ju inte ens prata vilka möjligheter till mer avancerad onani det här ger. Du skulle inte längre behöva använda fingrar och/eller galet dyra sexleksaker som måste levereras hem i diskreta paket eftersom onani fortfarande är skambelagt och någonting ingen "egentligen" sysslar med. Känner du för att ha lite oralsex med dig själv  är det bara att köra på. Jag tycker det låter som en strålande idé.

Nej, men allvarligt, kan vi inte bara göra så att alla som vill ta selfies tar selfies och känner sig skitsnygga på dem och liknande och alla som inte vill ta selfies, typ Friends och Robert Aschberg, struntar i selfiesarna, för det är ingen som tvingar dem att ta dem? Kan vi sluta skuldbelägga detta och se det som något bra istället?

Dagens första selfie (ja, jag sitter i pyjamas trots att klockan är tolv, din poäng är?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar