onsdag 9 april 2014

Så jag och min löksoppa lever vidare

Här sitter jag i pyjamas och äter löksoppa till lunch. Jag insåg nyligen detta med att jag ofta äter eller dricker något samtidigt som jag bloggar och väldigt ofta tvunget måste posera med vad det nu är jag intar. Å andra sidan, varför bryta den vanan?
(Ja, jag äter soppa ur en gigantisk tekopp)

Annars så sitter jag mest och skriver på ansökningsgrejerna till folkhögskolorna jag ska söka till. För tillfället känns det nästan som det enda jag gör och det är största anledningen till att jag är så stressad och har så lite tid för annat just nu. Där bland att blogga. Jag har ofta inte heller så mycket intressant att blogga om. Det har jag inte nu heller, jag tänkte mest bara upplysa er om att jag fortfarande lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar